❤ SAY SOMETHING :D ❤

SALAM SEMUA :D


Hi assalamualaikum semua :) And yeahhh memang dah lama gila aku tak update blog. Seriously lama gilaaaaa lah kan, weh korang bukan apa, kemalasan aku nak mengupdate campur dengan busy memanjang dan hasilnya memang blog ni diabaikan *sad* Okay let forget about it, sekarang ni kita enjoy-enjoy kay? Chill je haha. Well, aku update sebab nak kongsi banyak cerita.

Yeahh, memang banyak tapi tak boleh lah nak cerita satu persatu kot. Sebab memang banyak gila kot ceritanyaaaaaa. hahaha *duckface* Well, tak silap aku lah kan, aku last update masa cuti pertengahan bulan enam 2012. Wow kat situ pun korang boleh tahu berapa lama aku tak update blog. Ish ish kesian blog aku sampai berhabuk dah ni. Now, dah masuk tahun 2013. Ha cerita pasal tahun 2013, aku nak bagitahu yang aku dah jadi form 5 merangkap senior di sekolah aku tuuuu, yeayyy! Hahaha gedik kau kyra :p rasa macam dah matang je weh ceh ceh ceh kih kih

Aku bukan nak bangga diri or watsoever lah kan tapi aku rasa memang aku dah matang hahaha *tetibe* Okay lah, jum cerita lain. Weh korang, bila dah masuk form 5 ni kan, homework cikgu bagi kemain berlambak lah kan. Cikgu ingat kita ni robots mereka kepe? Haih, merungut aje aku ni, bukan apa letih kot. Dengan koko nyaaa lagi. See? Takpe lah, tahun ni kan aku nak periksa besar, so aku kena redha jelaaaa. Bak kata ehem ehem, "usaha tangga sekolah" Ewahhhh suka hati dia je ehhh. Hihi  

Alhamdulillah, tahun ni aku still pelajar 5 Adnin yakni pelajar science teknikal, agak mencabar jugak lah sebenarnyaaa. But its okay, I will do my best for SPM. Wish me a big luck gegaisss :p Hehehe kalau bahagian Koko aku dilantik menjadi Naib Pengerusi Koperasi weh. What the heck? Mesti semua nak mintak diskaun dekat aku je kan nanti. Ayoyoyo Kalau kat kelas pulak, cikgu dan classmates aku lantik aku jadi AJK Nilam. Katanyaaa sebab aku banyak cakap, tu yang dorang lantik aku untuk nilam. Sesuka hati korang je eh? hahaha. *perut lapar* Huishhh tetibe lapar ni pahal? Mummy aku pun keluar ada parenting day kat tadika dia. Saborrrr jeleeeeewww :(

Okay lah korang, sampai sini jelah. InsyaAllah ada masa aku taip menaip lagi. Jari aku dah bengkok dah tekan keyboard lappy ni, pon bolehhhh. Kah kah kah *tiup jari* So harap enjoy dengan entry baru aku ni. Sorry lah tak banyak cerita. InsyaAllah kalau aku memang ada banyak masa free, aku tulis entry yang lebih menarik lagi. Bubye have fun! xoxo



Sincerely,
Kyraaaaa
Copyright@Segala yang dicatat diatas semuanya Hak Milik Kyraa Eidty :)