❤ SAY SOMETHING :D ❤

Kinda boring right now :'/


Kalau boleh saya nak bagitahu satu dunia yang saya tengah bosan. Opppss berangan je lah satu dunia kan, satu malaysia je sudah. Eh satu selangor jelaaaaaa. Eh tak boleh, satu shah alam jelaaaa, Argh! Anda boleh nampak bukan yang saya sedang bosan sekarang sehingga perkataan mengarut semuanya keluar hahahaha -.-'

Harini handphone tak berdering pun. Takde sape nak mesej pun. Korang memang mengajar saya berjimat duit supaya tak topap kan? bagus bagus huhu :) Esok atau lusa, saya ingat nak keluar lah tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...... duit? argh! kenapa perlukan duit? Kalau taknak gunakan duit boleh dok? Hihihi macam negara ni makbapak aku punya pulak. Atoto :'/ Erm maybe rabu hangout kot dengan member atau bukan member. Hahaha eh ada ke bukan member? Erm takde kot. Kesian saya sowangsowang sahajaaaaaaa tsk tsk.

Dari tadi tengok youtube, lagu semua same je. Bosannnnn ah -..- Internet pulak laju macam kura-kura kan. Memang tebaik. Sayaaaaaa sukakannya *nada perli* Hehehe. Cuti sekolah ni takde homework. Bestnya, maklum lah sebelum cuti sekolah, ada exam. So cikgunya lupa nak bagi kerja sekolah sebab busy dengan examnya :p Tapi cikgu physics lain pulak, beliau sahaja yang eksaited bagi kerja sekolah untuk budak 4 adnin. Tapi takpeeee lah. Physics kena banyak buat latihan. Bukan senang kot nak skor A+. Kalau berusaha pasti result gempakkksss gilo kan kan kan? hehehe. Wah panjangnya kyra membebel hari ni. Saje je nak release tension. Rasa free sikit otak ni bila dah story kat semua. Okay lah nak makan pulak. Tetiba lapar sebab dari tadi asik menghadap lappy je sampai lupa nak makan. Hahaha kurus lah kyra nanti. Habissss lah cis ! -,-' K bubyeee :D




Copyright@Segala yang dicatat diatas semuanya Hak Milik Kyraa Eidty :)