❤ SAY SOMETHING :D ❤

Susah nak faham :'/





Hi entry harini aku nak ceritakan serba sedikit fasal perangai aku. Hm yeah! Semua dah tahu kan macam mana perangai aku. Kalau taktahu, cuba usha sikit tajuk post aku kali ney. And yeah got it? SUSAH NAK FAHAM..... Tapi kenapa? Hm entah lah orang selalu cakap aku macam tuh termasuk lah pakwe aku yang pernah aku couple. Why? Adakah aku budak kecik yang tak cukup matang? Aku masih tertanya-tanya. Tak salah kan kalau korang faham aku. Maybe pendapat korang yang aku ney susah nak paham sebab aku ney jenis yang blur. You know blur? It same like terpinga-pinga. HAHA. Okay dah diam. Hm eh aku dah merepek. Okay sekarang ney aku nak cerita kisah cinta monyet aku yang duludulu tu. Nak dengar? Okayokay.

Aku start mula tahu menahu pasal couple ney masa umur aku 12 tahun. Haa? 12 tahun? Asal lambat sangat. Hahaha lambat korang cakap. Awal sangat dah tuh. Biasa lah dulu tibatiba gatai nak bercinta awal. Ceh gedik nyaaaaaaa. Boooo sama kyra -.-' Okay dahdah. Nak tahu kan ceritanya macam mana? Al kisah masa arwah nenek aku meninggal pada bulan 6 2008, aku dan family aku balik lah ke kampung sebab nak datang kenduri tahlil. Then masa aku baru sampai kampung, aku belum sempat masuk ke dalam, tibatiba ada mamat ney usha aku. Perghh! Kau engat aku heran ke? Cehh cover ayu haha. Menyampah! Korang nak tahu tak? Dulu aku ney salah seorang budak yang ANTI-COUPLE. Fuh memang benciiiiii :3

Then sepupu aku yang namanya Net tuu cakap lah "Weh kau nak tahu tak? Budak Pie tu suka kau" What? Yeah aku memang dah biasa dengar. But aku still malas nak layan. Haha. Satu hari tu aku agak terkejut lah kan tibatiba jea mamat tu mcj aku. Wth? Erggghh! Rasa nak mengamuk jea. Sape lah agaknya yang jual number aku kat die dulu. Bila aku tanya semua, semua cakap taktahu. Takkan hantu kot? Okay kyra sabar. Sampai sekarang aku taktahu sape yang jual. Okay then lepastuu aku layan jelah dengan hati terpaksa. Tibatiba die hantar mcj macam gini kat aku "sayang, abang sayang kat sayang" Ah biadap punya budak. Sesuka hati kau jea panggil aku sayang. *Masa tuh marah tapi perasaan bangga :D HAHA* Dah lamalama kenal dengan die tu, aku rasa macam dia lah lelaki yang boleh dipercayai dan aku cuba untuk sayang dia. Satu hari tuuu dia mintak couple tapi aku tak pasti nak terima dia atau tak. Maklum lah first couple tuh wehh. Cuak tambah tak sedap hati.

Lepastuu akhirnya aku terima lah jugak. Tapi apa yang aku harapkan semua berkecai dan menyakitkan hati aku. Baru lah aku tahu yang dia tuh BUAYA DARAT,AIR,UDARA Huhh! Geram gila bebbb. Nk tahu cemana aku dapat tahu dia playboy? Ceni masa tuhh aku kat asrama. Aku dah jarang contact dia. Satu hari tu aku tak tahan sebab rindu gila kat dia. Aku call dia tapi tak dapat. So aku decide call pulak kawan dia namanya Fahmi. Masa aku call tuhh macam biasa lah kan, aku pun tanya lah dia sambil masukkan 10 sen demi 10 sen :

Aku: Hello ney fahmi yea?
Fahmi: Yup, ney sape eh?
Aku: Aku ney Madiha, awek kepada Pie. Kau tahu tak pie ke mana? Aku call die tak angkat.
Fahmi: Oh kau rupanya. Erm Pie accident dua hari lepas. Skrg die kat hosp.
Aku: Ha? Apaaa? *terus menangis. sdih gila masa tu*
Aku: Okay lah takpe lah kalau macam tuu. Nanti aku call kau balik. Thanks weh T_T

Lepas aku nanges, aku terus naik ke dorm aku. Aku ngadu kat kawankawan aku yang pakwe aku accident. Semua simpati dekat aku. Thanks semua. Yelaaa mana tak nya siapa lah tak sedih pakwe accident kan. Dah 2 minggu aku tunggu dia. Aku tak tahan dah rindu sgt kat die. Then aku call die, tibatiba die angkat. Wowww berbunga gila hati aku mase tuuuuu. Aku terus mulakan perbualan aku dengan dia :

Aku: Hi pie. Kenal tak ney siapa?
Pie: Siapa? Nadia ke ayu?
Aku: Haa? Siapa tuu?
Pie: Eh ney siapa.
Aku: Ney madiha lah. Sampai hati tak kenal *terus letak fone and nanges.*

Lepastuu aku tunggu dia call aku untuk pujuk aku. Tapi harapan aku tak macam apa aku harapkan. Dia boleh pulak kan buat taktahu dengan aku. Geram nyaaaaaaaaa. Hm T_T tapi takpe lahh, aku memang dah benci kat dia. So aku dah decide mase tuu nak clash. Die pun buat taktahu. Lamalama tuuu die pujuk aku suruh terima die balik. Tapi aku malas nak layan orang yang tak berhati perut macam die tuuu. Ye dok? Biar lah dia menangis airmata darah sekali pun. WHO CARE? Sejak daripada itu lah aku dendam dengan lelaki. Walaupun tak semua lelaki macam tuu. Tapi aku tetap benci. Tapi sekarang aku dah okay. Aku tak berdendam. Maybe tak ke mana pun dendam tuuu. Alhamdullilah :) Hehe. Erm nak tahu kea macam mana aku boleh tak dendam dengan lelaki? Hehe. Tunggu lah post aku yang terbaru nanti. Aku akan cuba tulis. Hehe.

Bukan taknak tulis sekarang tapi aku rasa da banyak aku tulis untuk harini. Mesti korang sampai tak terlarat nak bace sampai nak terkeluar bijik mata kan? HAHA. So tunggu lah post aku untuk sambungan cerita silam aku keyh. Haha. *Poyo betul aku kan?* Aku tahu post aku bosan. Sekadar nak berkongsi jea. Kalau tak suka takpe. Tak marah pun. Hehe okay lah penat dah tangan aku menaip. Sekarang aku nak edit gambar dulu. Salam :)
Copyright@Segala yang dicatat diatas semuanya Hak Milik Kyraa Eidty :)