❤ SAY SOMETHING :D ❤

SONGLAP ヅ





Hi assalamualaikum semua. Lama dah rasanya tak update blog aku yang dah berhabuk ney. *cough* Haha. Busy holidayy jelah. Ye dok? Hihi. K.... aku dah lari tajuk pulak ney. Hehe. Ha korang pun nampak kan ape yang aku tulis kat tajuk tuh? Hihi. Siapa taktahu songlap tuh apa? Angkat hidung. Ha cemana tu? Haha okay kyra kejam. Stop nonsense lah weh. :p Songlap tuh cerita lah sayangsayang sekalian. Hihi best pulak cerita tuuu. Lagilagi ade Shaheizy Sam. Memang geli perut jelah kan tengok. Act, asalnya nak tengok OMBAK RINDU
Tapi dah start kul 3 lebih. Aku ngan member aku ratna dan zaty dah excited lah,
siap awal sebab semata-mata nak beli tiket tu. Takut habes. Sekali tengok,
nah kau! Kul 3 baru ade cite tu. Kiteorg dala kuar umah kul 11. Haha excited tak?
Then kiteorg amek keputusan tengok la cite Songlap. Start pun kul 1.10 pm.
Lagipun cerita tuh first day keluar harini. *bangga* HAHA
Lepas beli tiket uh ingatkan nak breakfast lah kan. Sekali jalanjalan dulu.
Tengok jam dah kul 12. Pergh! Belum makan la weh HAHA. Then pergi la food court.
Pergi sana bukan nak breakfast lagi dah, terus lunch. K... serabut tol :D

Lebih kurang satu jam lebih lah cerita tuh. Tapi aku seronok tengok. Tak jemu langsung. *promote*


time ney dorang berlakon jadi adik-beradik :)


Hey handsome betul Shaheizy Sam. *melting* Haha. Haha pakwe aku tetap paling hensem,

muahaha. K... Kyra gedik. Jgn layannnnnnn :p


Tak sah kan kalau jalanjalan jea tanpa snap picture, betul tak? Sape stuju? Gurls biase lah kan :p

Ney ha pencuci mata yang ada. Banyak lagi. Tapi dalam henset member aku XD


aku yang berlagak pakai spec tuu. Okay sila gelak kan aku. Huhu.


dalam toilet pun jadi lah kan. Haha kantoiii :'p


eh wait..... aku tak sedia lagi. Muahaha. Dapat senyum pun jadi lahhh :)


:

okay ney member aku lagi sorang. die comel. *saje kabur gmbr aku, buruk seyh T_T*

Haha itu saja yang dapat dipertontonkan kepada kalian. Lain hari aku update lagi k...

Jgn nangesssss. Have a nice holiday guys. :)


Copyright@Segala yang dicatat diatas semuanya Hak Milik Kyraa Eidty :)