❤ SAY SOMETHING :D ❤

Annivesary 5 months :)

*budak bajet lawooo* hihi ;p


Hi eberibadi. Muahahaha. Mesti korang pelik kan kenapa harini kyra aneh jea, huhu.

Nak tahu sebab ape? Sebab esok adalah hari paling bahagia sekali.

Hape lagi annivesary aku dengan Muhammad Zubair <3

Kiteorang dah 5 bulan dah couple sepatotnyaaa. Alhamdullilah.

Tapi disebabkan SPM kiteorang kena lah tangguh kan sementara waktuu :)

Btw aku tak kesahh pun semua tu. Aku faham. SPM kan masa depan die.

Hmm okay aku tersangat lah miss kat die. *eeeii dah2 diam lah kyraa harhar*

Okay stop lah ceritaa pasal benda ney. Sekarang nak tukar topic lain pulak.

Eh esok kan aku nak pergi sekolahh :) Hihi nak amek duit RM100 tu laaa ape lagi.

Siapa yg kaya tu mesti tak pandang kan duit RM100 hehe,

Kalau taknak bagi lah aku ehhh *just kidding ^_^*

Aku ngan membersss aku dah pakat nak berkumpul di sekolah.

Lepas dapat duit tuu maybe nak merayau kot. Hekhek.

Okayy fine kalau boleh mcm nak bagitahu semua jea aku ney ahaha.

Okayy lahh sampai situ saje post aku untuk kali ini.

Lebiu lebiu lebiu :'> --->

Kalau lah aku da dapat duit RM100 tuu, aku nak beliiiii :

1. Shawl

2. Kasut wedges

3. Baju

4. Topap Rm30

5. Barang make up


Haha rugi kerajaan bagi kat aku. Cehh takde lahh, nanti kalau dah dapat

aku nak berjimat masuk dalam tabunggg. InsyaAllah haha :D

Eh rasenye tadi dah bagi penutup,

Okayokay byebye youu all muaaah


Copyright@Segala yang dicatat diatas semuanya Hak Milik Kyraa Eidty :)