❤ SAY SOMETHING :D ❤

17.11.2011 :)

*Hihi adik aku dengan aku yang comel, eeeeei perasan lah kau kyra ;p*




Hi semuaaa. Hehe ape khabar? Ceh *tibetibe amek berat fulakk ;p Okay what, kiranya aku akan risau lah kalau kawankawan aku ada yg sakit. Btw takdi kan aku dah amek duit RM100 tuu kat sekolah. Baru aku tahu kalau tak pergi gn parents pun boleh. Erm menyesal ajak mummy aku join sekali. Aku baru engat nak guna duit tuu untuk shopping gn kawan. Mummy aku ckp "PM kite kan kasi duit tu untuk beli barangbarang sekolah, kenapa nak membazir beli bendabenda yang tak berfaedah. Kite kena lah amanah" Erm dalam hati aku cakap, "Alaaa kalau barang sekolah beli guna duit mummy gn ayah tak boleh kea? huhu" Jahat takk aku? Muahaha. Plan untuk hangout cuti sekolah gn member banyak tak jadi. Erm aku faham masingmasing busy kan. Aku bosan duh duduk rumah. Ada tak sesapa yang baik hati nak belanjaaa :) Hihi. Aku on jea *sambil buat muke tak maluwwww* Hehe. Aku rindu pulak kat kawankawan sekolah aku especially Silent Killer and budakbudak 3 Adnin. Miss you a lot guysss <3 muah siket meh. Hehe. Okayy lahh sampai situ sahaja okay. Aku nak edit gambar pulak. Byebyeeeeee :'>

Copyright@Segala yang dicatat diatas semuanya Hak Milik Kyraa Eidty :)