❤ SAY SOMETHING :D ❤

Result PMR? Ohmaigod -.-

Aku bajet comel ;p


Hi apa khabar? Hehe. Cube usha cket post tittle aku tuuu. Wow result? Apakah ituu? Haha
I wanna godai now. Tak sanggup kot nak amek. Wuu seram je. Erm aku harap aku
dapatlah result yang dapat memuaskan parents aku. Aku maluwwww dgn sedara aku kalau
dapat result teruk coz dalam family aku, aku lah kot paling genius siket. Hihi *over*
Btw ermmm start daripada sekarang lah kita kena banyak berdoa kepada Allah. Tawakkal
tu penting. Kita tak banyak masa lagi lah kawankawan sekalian. Aku harap sgt kawankawan
aku dapat result yangg gmpak. Doakan lah aku sekali ye. Aminnnn. Okay fine cerita pasal
result memang membosankan bagi aku. Haha. Takut, cuak, gerun, semuanya ada lahh.
Bagi budak yang pandai tuu mesti korang tak heran kan? Sob sob sob huhu. Okay lah guys,
kat sini hujan lebat gilaaa duh. Erm nak post banyak lagi sebenarnye. Aduiii. Takut petir jea.
Okay got to go now. Lovechuuu all :)

Copyright@Segala yang dicatat diatas semuanya Hak Milik Kyraa Eidty :)