❤ SAY SOMETHING :D ❤

Sehari tanpa DIA ❤

Hello salam satu Malaysia hewhew *semangat*

Harini aku happy sangat, nak tahu sebab ape? Sebab ex aku call takdi.

Walaupun kitorg dah clash, kiteorg still sayang lagi.

Nak tahu kenapa clash? Sebab die nak SPM hihi.

Ceh sebulan jea kena berkorban, tapi aku tetap jugak sedih.

Yelaaaaa selalunya die yang happy kan aku walaupun kadangkadang aku geram gn die.

Erm aku sentiasa doakan die dapat keputusan yang cemerlang. Aminnnn.

Btw, aku ade gambar die yg aku nak tunjuk.

Kalau nak kenal die, add la kat fb die hewhew --->




Okay dah itu sahaja yg dapat aku post untuk harini.

Hehe tak ley lebihlebih. Cannot cannot ;p

Mate aku pun dah ngantuk. Okayy selamat malam semuaa.

Eh rase mcm dah pagi dah, okayokay selamat pagi world :)

Byebye, salam

Copyright@Segala yang dicatat diatas semuanya Hak Milik Kyraa Eidty :)