❤ SAY SOMETHING :D ❤

Ghayo ku ♥

Assalamualaikum, hye uolls :)Mishh korang very muchossss harhar, tak ley belah plak.
Okay harap semua sekali sehat lah ye, sape yang kurang sihat tuh gy klinik cepatcepat :p
Kalau degil I babab youuu , haha.
Ceh ape lah yang aku merepek malammalam buta ney.
Opppss malam? Dah pagi ahh. Ngigau apooo? Hewhew n_n
Okay korang pun tahu kan ape yang aku sedang nak cerita ney?
Hehe nampak tak berkenaan dengan Ghayo tuh haha.
Eleyhh suka lettuw kalau itew nak cerita pasai ghayo, hahaha -.-"
First sekali, ghayo aku tak leyh best mana pun tapi masih boleh merasainya lah , cehhh :'D
Duit ghayo pun boleh tahan, haha. Tapi dah tinggal cket sebab sebab sebab
Sebab ape? Kau ney kyra suka buat suspen lorhh, okayyyyyyy
sebab aku dah guna beli barang banyak duh. Pakwe aku ckp aku boros --'
Ceh memang pun hakhak, alah tak kesah lahhhh asalkan duit aku ken ken ? Hee
Korang mesti tak sabaw sabawww nak tengok gambo ghayo aku ken?
Haha well aku tahu itu [Kyra kau jgn perasan ley tak? Penampo jakgi kang] Hihi :p

Raya Pertama kuuuuuu XD


wajahhh buruk kuuu :)


Me and my beloved cousin XD


Againnnnn :'D


And againn hawhaw *Kami hot tak :p*


Oppss cousin sajeee ukeh, *Mcm pengantin plak khael* ^^


My maklongggg. She's pretty woman :)<3


Okay itu sahaja deyh , haha. Bosan tak bosan tak?
Dah tahu dah mesti bosan punyer. haha.
Soryy lah pic aku banyak tak cantik , tak mcm korang kan? *Rendahkan diri jap :p*
Gambo raya kedua dan seterusnya takde coz malas and busy satu hal .
Btw korang korang sorry tau lame tak update blog,
itew bukan ape, cume busy and kurang rajin siket nak update blog ney hehe.
Blog ney pun dah berhabukk, Hishh :3
Hehe masih tak terlambat lagi untuk aku wish eid day kan ? Hihi
SELAMAT HARI MERDEKA RAYA
Esok 16 sept ade hari kemerdekaan.
So, cuti umum untuk semuaa, hoorreyyy ! Haha.
Tata semuaaa muahhhhxxxxx :-*

Copyright@Segala yang dicatat diatas semuanya Hak Milik Kyraa Eidty :)