❤ SAY SOMETHING :D ❤

Merekaaaaaa :)

Assalamualaikum w.b.t


Okey ape yang cuba aku nak ceritakan tentang hangout pada cuti sekolah aku kali ney. Okay form 3 sekolah aku diberi cuti selama seminggu. Fine lah kan aku bosan tahap nak mencangkung and so on lah. Hahaha. Kiteorang habes PMR hari selasa 11.10.2011 . So, esoknya rabu tuh dah cuti. Mulamula cuti memang lah best kan. Apelagi online gn mcj lah. Ehem ehem. Hewhew. Awok jeles lettuw :p Okay jgn mggedik Kyra, nanti orang taknak bace kang pdn muke. Sekarang ney aku cite pulak ye keesokannya pada hari khamis tu. Aku, rahmah gn hajar pergi Jaya Jusco Bkt Tinggi. Kiteorg pergi pun kebetulan. Means last minute lah baru plan. Agak kelam kabut lah jugak coz nak ajak bear lagi. So lepas je buat keputusan, kiteorg pun setuju lah kan nak pergi hari khamis tuh tapi lambat siket lah kul 12 coz nak tggu mak aku balek kerja then antar aku gn bear. First sampai tuh, hajar pulak tak sampai lagi. Okay fine dalam 15 minute lah jugak aku gn bear tggu (Yeke? mcm lagi lame lah) hahaha. :D Then lepastuhh kiteorg gy Food court coz dahaga gile time tuhh. Kiteorg pun order lah ABC, iced blanded gn milo ais. Time order iced blanded tuh ade perkara yg memalukan aku. Fine lah kan, tapi aku taknak cerita. *MALU* haha okay aku gedik sgt ney :p Then kiteorg lepaklepak lah dulu. Hajar pulak lpastuuu katenyerr nak jumpe someone. So aku gn bear pun belah lah. Haha.




Ney time kat depan tandas. Haha. Okay muke aku sgt buruk. Tak mcm princess Hajar :'( Wuwu.

Time hangout ney, aku tengah gado gn balak aku. Hmm ade lah salah phm cket but ade cerita best tau.

Okay kalau nak tahu , biarlah rahsia Huhu :)

Aku gn bear pun ade tangkap gmbr jugak.

Ney gmbr kiteorg --->



Best jalanjalan gn dorg ney. Fuhhh sporting habes lah kan. Haha

Bila dah penat tuhh kiteorg pun nak balek lah. So aku call lah mummy aku suruh amek aku gn bear,

Tp hajar aku taktahu balik pukul berapa coz die tgah dengan someone time tuhh :p

Mummy aku pun sampai lah dalam pkul 3.

Aku ckp gn mak aku suruh hantar bear sampai rumah die. Mak aku ckp okay je :D

Balik tuhh dengan hati yg gembira hahaha. Tak caye ?, tengok pic ney tp mate cm dah ngantok XD



Okay lepastuhh aku balik terus tidur. Huhu ngantuk teramat sgt.

Ha itulah story yang aku rase tak seberapa tp bagi aku besttt sgt.

Thanks Hajar gn Rahmah coz sudi hang gn aku.

Dpt lah jugak kan release tension drpd duduk kat rumah jee. Huhhh.

Hehe okay salammmmm adiosss :'>


Copyright@Segala yang dicatat diatas semuanya Hak Milik Kyraa Eidty :)