❤ SAY SOMETHING :D ❤

Hidup, hidup and hidup ^^

Assalamualaikum and hai.
Harini aku rajin post bab aku tak boleh tidur. Aku taktau ah sejak kebelakangan
neh nape aku susa sgt nak tidur? Aku bosan sebenarnyer. Kalau
ikutkan aku perlukan seseorang untuk aku luahkan segala-galanya. Dalam kepala
otak aku neh penuh dgn cerita yg aku rase kena luahkan jugak. Sebab
kalau aku simpan jea, aku takut aku yg bnyk buad masalah nanti. Aku tak dipedulikan
langsung dalam keluarga. Ayah? Dia sebok jea bekerja. Mummy plak? Die
pentingkan adik-adik drpd aku. Dia ask2 marah aku jea. Ape aku buad sumer tak kena.
Memang lah dah remaja, tapi aku nak lah jugak perhatian. Neh takde pun,
bila aku balik sekolah jea, dia dah bebel macam2. Tak boleh kea ckp elok dulu? Nape
mesty nak mengamuk? Ayah pun same. Kalau ade masalah kat tempat kerja jea
mesti dia marah2 aku. Kdg2 kalau aku ade hal penting nak bagitau die tuh, aku simpan
jea dulu. Aku takud die marah. Sekarang neh kakak aku nadiah tu plak, dah lari ke
Terengganu. Cepat lah balik weh, ayah rindu kau lah. Kau terus jea lost contact gn ayah
nape? Kau tak kesian ke kat ayah ask kne carik kau jea lahh. Tensionnyerr,
Bila gn kawan2 plak, aku nak sangat cerita kat dorang tp aku rase dorg mesty tak phm
mslh aku. Ape yg dorg tau cume SABAR jea. Aku rase mcm takde pape respons pun.
Aku nak kongsi psl mslh aku, tp kat siapa aku nak cerita? Sume tak layan aku. Time dorg
okay jea carik aku ajak borak coz bosan. Kalau aku bosan? Ade tak sapesape tau? Mane
adil ouhh. Tapi takpe lahh, aku jenis yg mls nak tunjukkan sgt. Nanti dorg ckp aku mnx simpati
lak. Dah jd bahan umpatan, tu yg tak suka tuh. Kdg2 aku senyum, aku gembira, sebenarnya
aku mang nak ambil kesempatan nak luahkan perasaan jugak. Tapi tengok dorg lebih
suka cerita yg menarik jea. Humm, Haha. Huhu. Ape lahh. Aku post neh saje jea nak luahkan kat blog aku. Kalau korg taknak bace pun takpe. Ignore kan lebeh baik. Malas lah na cite panjang2
nanti takod ade yg menyampah. Untuk semua, aku berhenti dulu. Okay salam ^^

Copyright@Segala yang dicatat diatas semuanya Hak Milik Kyraa Eidty :)