❤ SAY SOMETHING :D ❤

Birthday girl ;D


Hi assalamualaikum :) Hehe harini aku nak cerita pasal aku sambut birthday aku tadi dengan bestfriends aku Hajar Ummi Umairah dan Siti Rahmah. Syoknyaaaaaa ;D Kiteorang jalan-jalan satu JJ. Lepastu pergi Popular teman hajar beli buku bio. Aku dengan bear tengok novel je. Hehe. Lepastu kiteorang dah penat, aku dengan mummy aku decide nak lepak food court. Mummy aku pergi carik kek. Kek coklat yang sangat menyelerakan. nyummmmyyyyy XD Okay sila lihat gambar dia atas. Nakmo jeles jeles k? :p Sementara tunggu kek sampai, aku dengan mereka tangkap gambar sekejap. Tapi gambar tak banyak pun. Semua gambar banyak dalam kamera hajar, tunggu dia update blog baru dapat kot hahahaha



tadaaaaaaaaaaaaaaaa :)


candid time heheheehhe




Sayang korang weh :D



Rahmah wif my adik *Dalia* Hihihi



Lepas makan, aku dengan dorang jalan-jalan carik gelang untuk friendship kiteorang tetapi malangnya aku kena balik awal lah pulak coz ada hal. Eeeeeeii sedih gilaaaa,. Miss dorangggg :'(



Princess dan barbie doll <3



Ini budak lahir pada 2 Mac hehehehe :p


Okay sampai disini sahaja lah ya. Busy lah,,, bubye assalamualaikum :)


Copyright@Segala yang dicatat diatas semuanya Hak Milik Kyraa Eidty :)