❤ SAY SOMETHING :D ❤


Hi assalamualaikum you alls :) Kabare? *opps tercakap jawa pulak* Apa kabar semua? Erm lama jugak eh tak update cerita baru :p Alooo sowwy k coz im busy lewwww *konon* Tapi kan......

aku sedih sebab ___________ hmmm k takpayah nak cerita dekat sini. Aku sedih lah ***** Hari jadi aku jugak ada yang carik pasal dengan aku, kenapa doh? Aku tahu aku tak sempurna, aku tak dapat bahagiakan kau macam kawan yang lain. Arghh! Bongok.... Okay stop it. Aku emo. Masa hari khamis iaitu semalam aku demam kat sekolah. Entah kenapa aku ter-nangis dekat kawan baik aku SITI RAHMAH sebab teringatkan semua benda yang aku pendam. Aku tak dapat kawal perasaan aku. Aku perlukan seseorang. Tapi tak semua boleh faham, tak semua boleh rasa, tak semua boleh simpan rahsia dan tak semua boleh bantu :'( Memang akan ada yang kata "Belum cuba belum tahu" Ye memang lah belum cuba, belum tahu. Tapi dulu dah pernah cuba. Semua spesies yang sama. Nak cerita kat spe? Ya Allah beratnya dugaan-Mu. Kenapa kau bagi aku perasaan yang terlalu lemah? Aku tak kuat. Sekarang aku hanya banyak berdoa supaya aku dapat lupakan semua itu. Hmm aku bersyukur sebab ada orang yang sayang aku. Yang tak sayang aku tu, aku tak kesah. Dah kau pergi carik kawan lain hehe kidding :p *lap air mata*


Eh kyra? pahal emo? Kata harijadi. Ish boleh pulak lari tajuk kan? Hahaha okay aku nak cerita yang harini aku happy gilaaaaa sebab ramai kawankawan aku yang ingat birthday aku and wish dekat aku :) Hihihi yang tak ingat tuh takpeee. Aku faham. *touching* hehehe. Aku pun tak semua yang aku ingat birthday korang. Ada jugak kawan aku yang wish dekat aku berpuluh-puluh kali. Hahaha. K die sangat eksaited di harijadi ku *ayat skema* Lulz me soooo gedikzzzzz :p Budak classmates aku cakap aku birthday girl paling omey. Hehe bukan nak bangga tapi kenyataan kan? Hahahaha *perasan* Aku tak comel pun lah. Korang lagi comel. Apa? Kyra rendah diri? Eh memang pun. *kelipkelip mata ;)* Okay esok nak pergi sambut birthday aku kat JJ bukit tinggi bersama my friends hajar dan rahmah. Oh bestnyaaaaaaaaaa :D Tak sabawwwww tau. Hehehe insyaallah kalau tak keberatan aku update blog lagi. And and and lastly tolong doakan aku tau sebab isnin minggu depan bersamaan 5 Mac aku ade ujian prestasi 1 dekat sekolah. Huhu. Goodluck jugak untuk sesape yang ujian macam aku :p Okay sampai disini sahaja. Kalau nak makan kek, esok jom konvoi pergi JJ. hahaha bye semua. Assalamualaikum :D



Copyright@Segala yang dicatat diatas semuanya Hak Milik Kyraa Eidty :)