❤ SAY SOMETHING :D ❤

Aku Bukan Tomboy :)


Assalamualaikum semua. Hehe. Tak jawab dosa kang. Okay nak dijadikan cerita malam ini ialah berkenaan dengan Filem Aku Bukan Tomboy yang baru sahaja dimainkan di pawagam dalam beberapa minggu ney jugak lah. Haha aku tak engat bila kuar. Okay fine tadi mase aku ngan family tempah tiket utk tengok filem ney, punya la beratur panjang. Haha. Nak tahu jugak ke aku tengok kat mana? Haha biarlah rahsia. Cotttt bukan kedekut okay cuma taknak nanti korang tanya miss or mr kat kaunter tuhh ade tak org batak datang tengok cerita Aku Bukan Tomboy. Wow wow maluwwww ah itewww hehe *Kyraa gedik! Cepatt Booooo sama kyra ;D* Waaa okay takpe korang ejek itew eh. Ceh sejak bila pulak aku touching2 ney. GELI. Hoho ;p Aku memang kelihatan seperti orang batak yang tak pernah tengok wayang. Nak tahu sebab ape? Sebab aku awalawal lagi dah cakap kat orang kaunter tu yang aku nak tengok cerita ney. Orang kaunter tuu sampai pelik tengok aku. Die ckp "Ye ye saya tahu" Haha. Time tu beratur panjang, aku cuma takut tiket nya abes jea. Wuwu T__T Ayah dan mummy aku hanya mampu geleng kepala je. Aku dah tengok dekat Di sebalik Tabir cerita ney. Aku yakin cgt cerita ney memang best dan kelakar. Sekali tengok, memang betul lah beb. Pelakon yang berlakon pun aku minat. Of course lah Shaheizy Sam. Ouchhh love him. Haha *Kyraa, marah kang bopreng kau nanti* Opppss sorry. Haha ;D Okayy lahh aku dah takde idea nak ckp. Tapi aku memang selut lah cerita ney. Best pun best. Tak bosan kalau tengok. Hehe. Aku suggest korang tengok lah cerita ney. Banyak pengajaran. Huhu kbaiii aku dah ngantuk wohoooo. Sekarang aku nak tepuk2 bantal, then tarik selimut dan kemudian tidur. Oppps lupa pulak sebelum tidur bace doa. Hehe assalamualaikum -Princess Kyraa-




Copyright@Segala yang dicatat diatas semuanya Hak Milik Kyraa Eidty :)